Termeni
și condiții
1.
GENERALITĂȚI
Site-ul www.finaqua.ro se supune anumitor termeni și
condiții legale. Prin utilizarea site-ului, îți dai acordul
asupra acestor termeni și condiții, motiv pentru care recomandarea
noastră este să le citești cu atenție. Societatea
răspunzătoare de site, și anume SC Finaqua Water Filters SRL
își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi,
fără vreo notificare prealabilă, iar din acest motiv
îți recomandăm să recitești termenii și
condițiile ori de câte ori este nevoie.
În cazul în care vânzarea produselor de pe
site-ul www.finaqua.ro a fost efectuată prin intermediul
interacțiunii directe între o persoană sau orice reprezentant
împuternicit de aceasta și un reprezentant al Finaqua, contractul
încheiat nu va fi considerat contract de vânzare la
distanță și, deci, prezentul document nu are aplicabilitate.
Interacțiunea directă este probată prin semnarea facturii de
către Client/împuternicit.
Datele tale cu caracter personal vor fi prelucrate de Finaqua
până la încetarea relației de afaceri sau până
la retragerea consimțământului dat.
Site-ul www.finaqua.ro este destinat doar publicului care a
împlinit vârsta majoratului, indiferent de țara în care
se află. Accesând prezenta pagină vei avea întotdeauna
acces la cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor de
utilizare a site-ului www.finaqua.ro.
2.
DEFINIȚII:
Navigarea pe site-ul www.finaqua.ro urmată de Comandă
echivalează cu citirea, înţelegerea și acceptarea
termenilor de mai jos de către orice Client.
În caz de divergenţă sau neînţelegeri
între Societate și Client, se vor aplica Termenii și
condiţiile valabile la momentul Comenzii.
3.
DREPTURI
DE AUTOR ȘI PROPRIETATE INTELECTUALĂ
4.
DESCRIEREA
SERVICIILOR
Societatea pune la dispoziție informațiile din acest
site web în scop informativ general și nu garantează de
exactitatea lor la un moment dat, deși se va încerca pe cât
posibil ca la publicarea lor pe site, toate informațiile să fie
exacte.
Accesul și utilizarea site-ului sunt gratuite și au
scopul de a veni în ajutorul utilizatorilor pentru a găsi
informațiile necesare în cel mai ușor și rapid mod
posibil, conform cerințelor fiecăruia.
4.1. PRODUSELE PREZENTE ÎN MAGAZINUL
ONLINE
Site-ul www.finaqua.ro se ocupă cu comercializarea sistemelor
avansate de filtrare a apei și produsele adiacente, consumabilele sau
materiale necesare pentru montaj.
Produsele comercializate pe site sunt prezentate în
ambalajul original. Informațiile legate de produsele comercializate sunt cele
furnizate de către producător, atât acestea cât și
fotografiile fiind prezentate cu titlu de exemplu. Toate produsele sunt livrate
în limita stocului disponibil, astfel încât Societatea
își rezervă dreptul de a nu putea onora o comandă în
cazul în care produsul comandat nu se poate realiza sau nu mai este pe
stoc. Produsele trebuie montate, folosite și păstrate conform
sugestiilor de pe site-ul www.finaqua.ro și din materialele furnizate
în momentul livrării. Nerespectarea acestora este strict responsabilitatea
Clientului.
Site-ul www.finaqua.ro își rezervă dreptul de a
modifica oricând gama de Produse prezentate pe Pagina de internet precum
și informațiile cu privire la Produse, toate acestea neavând
caracter obligatoriu.
Produsele pot fi comandate de către Client pe toată
perioada de expunere pe Pagina de internet www.finaqua.ro, dar și în
limita stocului disponibil.
4.2. GARANȚIA PRODUSELOR
Societatea SC Finaqua Water Filters SRL oferă certificat de
calitate și garanție pentru toate produsele comercializate prin
intermediul site-ului www.finaqua.ro. Certificatul atestă, astfel
autenticitatea și calitatea filtrelor comercializate, conform Legii
449/2003. Valabilitatea garanției este de 60 de luni (5 ani), de la data
achiziționării. Cererile de servisare vor fi transmise prin e-mail:
service@finaqua.ro sau la numărul de telefon: 0767 280 280.
Garanția nu include deteriorările
provocate din cauza nerespectării indicațiilor menționate
în cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a
utilizării necorespunzătoare a produselor sau a altor factori
care nu au legătură cu defectele de material sau de
manoperă.
Se refuză garanția în cazul în
care asupra produselor comercializate s-a intervenit de către o
persoană neautorizată, sau dacă acestea prezintă urme de
lovire.
Pierderea garanției mai are loc și
în cazul în care sunt deteriorate sigiliile de garanție aflate
pe produs sau dacă clientul nu poate face dovada achiziției prin
factură sau bon fiscal.
Lipsa certificatului de garanție a
produsului trebuie semnalată în maximum 48 ore de la recepția
mărfii, pe adresa: office@finaqua.ro sau la numărul de telefon 0767
280 280 în intervalul Luni-Vineri, orele 09.00-18.00. Orice sesizare
ulterioară nu va fi luată în considerare.
5.
LEGĂTURA
CU ALTE SITE-URI
Prezentul site poate conține legături sau trimiteri
către alte site-uri considerate de Societate utile în
legătură cu conținutul site-ului și care nu se află
sub controlul sau îndrumarea sa. În cazul utilizării acestor
legături sau trimiteri, se vor aplica condițiile generale de
utilizare corespunzătoare acelor site-uri.
Societatea nu poate garanta/controla actualitatea/exactitatea
informațiilor prezente pe site-urile unor terți, la care se face
trimitere de pe site-ul său.
6.
INFORMAȚIILE
OFERITE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI
Orice persoană care vizitează site-ul și care
oferă date sau informații cu caracter personal prin intermediul
acestui site, își manifestă acordul în mod expres și
neechivoc pentru următoarele:
Societatea va păstra confidențialitatea acestor
informații.
7.
ÎNREGISTRAREA
CA UTILIZATOR
Pentru crearea unui cont sau completarea unui formular de
comandă pe site-ul www.finaqua.ro Utilizatorul este obligat să
folosească o adresă de e-mail validă. Societatea poate refuza
cererea de înregistrare în situaţiile în care
constată că Utilizatorul a utilizat informaţii neconforme cu
realitatea sau folosește serviciile într-un mod neconform cu
uzanţele normale.
8.
PREȚUL
PRODUSELOR
Prețurile produselor sunt cele prezentate pe site. Societatea
își rezervă dreptul de a modifica prețurile de
vânzare ale produselor fără anunțarea în prealabil a
Utilizatorilor/Clienților. Fiecare ofertă se
desfășoară în perioada menționată pe site,
în limita stocului disponibil. Prețurile afișate la fiecare
produs atât pe site, cât și în formularul de
comandă, includ toate costurile, inclusiv cele de livrare, acolo unde se
aplică. Pentru sistemele de filtrare Finaqua UNO și Finaqua DUO, transportul
este gratuit. În cazul produselor pentru care se percepe o taxă de
livrare, dacă livrarea se va realiza în afara ariei de acoperire a
curierului, prețul transportului poate fi mai mare din cauza kilometrilor
suplimentari. În acest caz, Clientul va fi informat cu privire la aceste
modificări, înainte de trimiterea coletului.
9.
COMANDA
Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate
datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea
suporta consecinţele acestor erori (Comandă întârziată,
transmisă greșit etc.) Societatea nu poate fi trasă la
răspundere pentru informaţii introduse eronat, din care pot decurge
întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de
transport efectuat în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea
în sarcina Clientului. Prin finalizarea Comenzii, Clientul se
declară de acord ca un reprezentant al Societății să
îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către
Părţi (e-mail/telefon/sms) pentru confirmarea personală a
Comenzii. Acest e-mail/telefon/sms este doar o confirmare de primire a
solicitării de comandă din partea Clientului. Contractul de
vânzare este încheiat în momentul în care Clientul a
semnat de primire Curierului care a livrat coletul/coletele comandate.
Societatea poate refuza o Comandă în urma unei
notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista
obligaţii între părţi și fără ca o parte
să poată pretinde daune, pentru următoarele situaţii:
În cazul în care Clientul nu garantează că
modul de plată este valid și că nu este obţinut printr-o
metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la
modalitatea de plată, chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca
informaţia prezentată pe acest site să fie exactă și
corectă, Societatea nu poate fi răspunzătoare de
inexactităţile care pot apărea în completarea de
către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii.
Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactităţii,
completitudinii și utilităţii informaţiilor furnizate
în cadrul formularelor disponibile pe acest site.
Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate
în 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile plasate în
zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate
în fiecare zi de luni sau marți. În situația în
care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate
atât pe site, cât și în comunicarea electronică/telefonică.
Timpul de livrare va fi discutat în funcție de complexitatea
comenzii sau disponibilitatea materialelor și poate varia.
Plasarea unei comenzi online implică acceptarea termenilor
și condițiilor de utilizare, a prețurilor produselor și a
costurilor de transport.
Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul
de telefon 0767 280 280 de luni până vineri, între orele
09:00-18:00, sau se poate trimite un email la adresa office@finaqua.ro. Prin
finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de
acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și
adevărate la data plasării comenzii. În cazul în care un
Client își modifică datele personale, folosind formularele
disponibile pe site, toate contractele în derulare existente la acel
moment își păstrează datele definite/acceptate de către
Client înainte de momentul modificării.
10.
LIVRAREA
Livrarea produselor se face în termen de 48-72 de ore de la
confirmare. Societatea își rezervă dreptul de a mări
termenul de livrare către Client, cu acordul în prealabil
obținut din partea Clientului.
Livrarea se va realiza prin curierat rapid. Curierul va
încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată
în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se
reușește livrarea, coletul va fi returnat la sediul
Societății, iar comanda va fi anulată, Clientul urmând
să suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor
comandate. Riscurile de pierdere sau de deteriorare a mărfii, precum
și orice alte cheltuieli suplimentare cauzate de evenimente care au avut
loc după ce marfa a fost predată reprezentantului firmei de curierat
trec de la Societate la Client în momentul în care marfa a fost
predată Curierului. Doar în cazul în care Societatea și
Clientul stabilesc altfel, Societatea se descarcă de riscurile și
responsabilitățile asociate cu produsele comandate în momentul
predării acestora către societatea de curierat cu care Societatea
colaborează.
10.1. CONDIȚII DE LIVRARE
La solicitarea Societății sau a Curierului, Clientul va
face dovada identităţii sale, dacă e necesar prin una sau mai
multe acte emise de autorităţi oficiale și va comunica
numărul de Comandă atribuit de către Societate. În cazul
în care Clientul se află în imposibilitatea
recepţionării Comenzii în mod personal, Comanda va fi
lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta
mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării de către
Curier, a numărului Comenzii. Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va
putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește
condiţiile de mai sus. În cazul livrării la locul de muncă
al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în
locaţia respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate
recepţiona această Comandă. Clientul va fi contactat telefonic
de către Curier în prealabil pentru a obţine confirmarea
prezenţei acestuia la adresa și ora selectate în momentul
validării Comenzii pe site. Clientul se obligă să fie prezent la
adresa de livrare indicată în intervalul orar comunicat,
în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei
posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior
selectării, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de
către Societate, la momentul predării produselor Comandate către
Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.
10.2. RECEPȚIA PRODUSELOR
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB)
prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este
anexat și bonul fiscal/factura ce conţine toate informaţiile
despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preţ). De asemenea,
Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă
există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menţionate în
mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea
în bune condiţii și în totalitate a produselor Comandate.
În cazul unui incident survenit în urma livrării
comenzii, Clientul se obligă să contacteze în maximum 24 de
ore, Societatea și să reclame problemele apărute (după
acest interval de timp, orice reclamaţie cu privire la comanda
livrată nu va mai fi luată în considerare). Orice sesizare
poate fi trimisă la adresa office@finaqua.ro. Pentru ca cererea Clientului
să fie înregistrată este necesar ca acesta să atașeze
în e-mail o poză cu produsele sau coletul. Societatea nu este
responsabilă pentru defectele survenite produselor, în urma
manevrării sau transportului de către curier. În cazul în
care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut
etc.) Societatea recomandă refuzarea de către Client a coletului
și comunicarea acestui lucru la adresa de e-mail: office@finaqua.ro.
Societatea se angajează să răspundă tuturor
cererilor și reclamaţiilor în maximum 7 zile lucrătoare de
la primirea acestora.
10.3. ÎNTÂRZIERILE LA LIVRARE
Societatea se angajează să respecte datele de livrare a
comenzilor online. În ipoteza în care aceste date de livrare nu vor
putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat de către
Curier prin toate mijloacele puse la dispoziţie de către
Client, respectiv prin intermediul e-mailului sau SMS-ului.
În caz de întârziere a livrării produselor
comandate, Societatea sfătuiește Clientul să contacteze Curierul
în baza datelor de livrare comunicate (nr. AWB) pentru a putea găsi
soluţia optimă în vederea livrării produselor.
Pentru întârzieri la livrare mai mari de cinci zile
lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră sau
defecţiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea
comenzii, Clientul este îndreptăţit să ceară anularea
comenzii printr-un e-mail scris transmis pe adresa de mail office@finaqua.ro
sau să anunţe la numărul de telefon 0767 280 280.
11.
MODALITĂȚI
DE PLATĂ
Preţul, modalitatea de plată și termenul de
plată sunt specificate în Comandă. Societatea va emite
către Client o factură pentru Produsele și Serviciile livrate,
obligaţia Clientului fiind să furnizeze toate informaţiile
necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Plata
se poate face online (prin card bancar) prin
intermediul modulului securizat de plata. În cazul în care Clientul
beneficiază de servicii 3D Secure, este recomandat ca acesta să se
asigure că permite deschiderea tab-ului/ paginii de web
corespunzătoare – pentru aceasta te rugăm, dacă este cazul,
să dezactivezi softurile sau extensiile de browser care
împiedică deschiderea acestora (de exemplu – pop up blocker).
De asemenea, o altă modalitate de plată poate fi prin
Ramburs la Curier. În cazul în care plata se realizează prin
Ordin de plată, livrarea produselor se va realiza doar după
înregistrarea acesteia.
Datele obligatorii pentru modulul de plată sunt: Nume
posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure. Pentru realizarea
comenzii, Clientul trebuie să furnizeze următoarele date: Nume,
Prenume, Țara, Oraș, Adresă, Cod Poștal, Adresa de e-mail.
De asemenea, există și posibilitatea realizării comenzilor de
către persoane juridice, caz în care vom avea nevoie de numele
companiei, CUI/J și adresa companiei. În cazul persoanelor juridice,
pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate
și o împuternicire din partea firmei.
Limita maximă admisă a rambursului, plata în
numerar, este de 5000 lei/zi/atât pentru persoanele juridice cât
și pentru persoanele fizice.
Cu privire la Prețul și Modalitatea de plată a
Prețului Produselor Clientul va putea contacta Finaqua prin e-mail
la adresa office@finaqua.ro.
12.
RETURUL
PRODUSELOR
Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv
să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice,
fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte
costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada
de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua
în care Clientul intră în posesia fizică a bunului.
Înainte de expirarea perioadei de 14 zile, Clientul are obligația de
a informa Societatea cu privire la decizia de a returna produsele. Informarea
va fi făcută prin e-mail, la adresa: office@finaqua.ro sau telefonic,
la numărul de telefon: 0767 280 280. Returul produselor se va face la
Strada Costache Marinescu nr 33, Sector 1,
București.
Taxele de transport pentru retransmitere colet sunt achitate de
client. Înapoierea contravalorii comenzii se va face în cel mult 14
zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar.
Societatea va putea amâna rambursarea sumei până la primirea
Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform
căreia acestea au fost expediate.
În unele cazuri, Societatea își rezervă
dreptul de a pune la dispoziție clienților o perioadă mai mare
de retur, dar niciodată aceasta nu va fi mai mică de 14 zile.
Excepție de la retur fac următoarele cazuri, conform OUG
34/2014:
În cazul excepțiilor de la retur,
dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare,
consumatorul va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este
mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială
până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz,
transportul noului produs va fi suportat de Finaqua.
Clientul se obligă să returneze produsele către Finaqua
într-o stare perfectă și impecabilă,
nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv
într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.
Condiții generale pentru returul produselor vândute
și expediate de www.finaqua.ro și care pot fi returnate:
12.1. CERERE DE RETUR ANULATĂ
Dacă cererea de retur a fost anulată, atunci e posibil
să fi avut loc una dintre situațiile:
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa,
te rugăm să ne trimiți un mesaj la office@finaqua.ro sau
sună-ne la 0767 280 280.
13.
POLITICA
DE CONFIDENȚIALITATE
Accesul pe acest site se supune Politicii de
confidențialitate și implică acceptul Clientului cu privire la
aceasta, reprezentând o înțelegere între
părți. Toate detaliile despre Politica de Confidențialitate pot
fi analizate accesând acest link.
14.
INFORMAȚII
PERSONALE
Când societatea va solicita Clientului informații
personale prin intermediul site-ului, acestea vor avea ca scop identificarea
Clientului sau posibilitatea de a fi contactat. Acest lucru este cu atât
mai necesar în cazul folosirii aplicațiilor disponibile pe site.
Natura informațiilor solicitate se referă în
special la date personale (nume, adresă, numere de telefon), adresă
de e-mail, modul în care sunt utilizate sau intenționează
să fie utilizate produsele și/sau serviciile Societății,
dar poate include și alte informații aflate în
strânsă legătură cu utilizarea serviciilor și/sau
produselor solicitate.
Cu scopul de a răspunde mai bine nevoilor și
întrebărilor utilizatorilor site-ului, informațiile solicitate
prin intermediul acestui site vor face obiectul unei stocări și
prelucrării electronice.
15.
EXONERAREA
DE RĂSPUNDERE
Societatea nu garantează că site-ul, serverele pe care
este găzduit, sau e-mailurile trimise de pe office@finaqua.ro sunt
fără viruși sau alte componente informatice cu caracter
potenţial dăunător, că nu conţine erori, omisiuni,
defecţiuni, întârzieri sau întreruperi în operare
sau transmitere, căderi de linie sau orice alţi factori similari.
Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Societatea fiind
liberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau
indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare
a utilizării informaţiilor de pe site. Societatea nu este
răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în
redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Toate informațiile prezentate pe site cu privire la servicii,
produse, prețuri, informații, campanii și promoții de
marketing, aspecte tehnice, sunt prezentate cu titlu informativ. Nimic din
conținutul site-ului nu poate constitui o ofertă fermă de a
contracta și nu poate angaja răspunderea Societății
în lipsa unor acorduri ulterioare - Contract.
Societatea își rezervă dreptul de a anula
Comenzile pentru Produse și Servicii care sunt afișate pe site ca
urmare a unor erori tehnice, sau care din cauza unor erori tehnice prezintă
preţuri evident eronate/derizorii pentru produse (preţuri pe care le
poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel
mediu de pregătire).
Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai
în scopul unei accesibilităţi sporite a informaţiilor, iar
Societatea nu își asumă nicio responsabilitate sau
răspundere pentru conţinutul acestor site-uri, pentru produsele sau
serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
16.
LIMITAREA
ACCESULUI LA SITE
Utilizatorii site-ului www.finaqua.ro pot face comentarii și
orice alte comunicări, pot să transmită sugestii,
întrebări sau informaţii, dacă limbajul acestora este
civilizat, iar conţinutul comunicărilor nu este ilegal, obscen,
ameninţător, defăimător, nu tulbură în nici un
fel viaţa privată a altor persoane, nu încalcă drepturile
de proprietate intelectuală, nu conţine viruși, nu servește
unor campanii de promovare care nu au legatură cu produsele comercializate
pe Site, nu sunt e-mailuri în masă sau orice altă formă de
spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor
transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele
unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte
entităţi, vor fi raportate organelor abilitate. Societatea nu
își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi
obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune
produse de astfel de comunicări.
În cazul trimiterii sau afișării unor
materiale/documente care implică texte, replici, recenzii etc, formulate
de Utilizatori/Clienți, se consideră că respectivul
Utilizator/Client garantează originalitatea lor și acordă Societății
dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a
folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate,
precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conţinuturi
oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul/Clientul
garantează că are toate drepturile asupra conţinutului pe care
îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice
modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conţinut,
să nu cauzeze prejudicii niciunei terţe entităţi fizice sau
juridice.
17.
FORȚĂ
MAJORĂ
Niciuna dintre parţile contractuale nu poate fi trasă la
răspundere pentru neexecutarea (totală/parţială) sau
executarea cu întârziere a obligaţiilor sale, dacă
acestea au fost cauzate de forţă majoră. Parţile
îţi vor aduce la cunoștinţă de îndată
cazul de forţă majoră și vor lua toate măsurile
necesare în vederea limitării consecinţelor evenimentului.
Dacă în termen de 15 zile evenimentul de
forţă majoră nu încetează, părţile au
dreptul de a denunţa unilateral contractul fără pretinderea de
daune-interese.
Forţa majoră va fi probată conform legii.
18.
SOLUȚIONAREA
CONFLICTELOR. LEGEA APLICABILĂ
Contractul va fi guvernat și interpretat în
conformitate cu legea românească. Orice conflict apărut
între Societatea și Client va fi rezolvat pe cale amiabilă.
În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de
soluţionare este medierea, în condiţiile legii, iar dacă
aceasta eșuează se apelează la instanţele
românești competente din municipiul București.
19.
FRAUDA
Crearea de conturi multiple folosind altfel de adrese generate
automat și care expiră după o perioadă predefinită,
pentru a putea beneficia de promoţii sau oferte, sau orice comportament
fraudulos în măsură să afecteze bunul mers al campaniilor,
este interzisă și va fi considerată o tentativă de
fraudă. Proprietarul site-ului www.finaqua.ro își rezervă
dreptul de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile
aferente promoţiilor sau ofertelor în curs, de a anula contul
fără preaviz, înștiinţare, alte formalităţi
sau despăgubiri.
Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (cum ar
fi: accesarea datelor Clienţilor Societății, alterarea
conţinutului site-ului, încercarea de afectare a performanţelor
serverelor Societății, deturnarea conţinutului livrărilor
către terţi etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
20.
DISPOZIȚII
FINALE
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi
găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta
valabilitatea celorlalte clauze.
Utilizarea în continuare a acestui site constituie acordul
expres și neechivoc în conformitate cu prevederile legii 677/2001
și directivelor GDPR pentru protecția persoanelor cu privire la
prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a
acestor date.
Pentru orice nelamurire în legătură cu exercitarea
drepturilor referitoare la utilizarea site-ului și la protecția
utilizării acestuia, te rugăm să ne contactezi la adresa:
office@finaqua.ro sau la numărul de telefon: 0767 280 280.